Tots els grups polítics amb representació en la Diputació de València han recolzat en el ple d’abril una moció que pretén augmentar la transparència en la institució i la fiscalització de la gestió dels seus representants polítics. El text, que proposa facilitar als ciutadans les respostes a les preguntes plantejades en cada sessió plenària sobre el funcionament de la corporació, se suma a l’increment del control intern que arriba a un màxim històric al tancament de 2020 i del qual s’ha donat compte amb els successius informes i auditories de totes les àrees i empreses de la Diputació.

