Onze escoles han participat en el programa Agents pel Clima de l’àrea de Medi Ambient de la Diputació de València, amb l’objectiu de donar a conéixer a l’alumnat què és l’Agenda 2030, els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i les 3 R, és a dir, Reduir, Reutilitzar i finalment, Reciclar.
Una altra finalitat ha estat oferir, tant al professorat com a l’alumnat, eines tecnològiques (TIC) com la Xarxa Virtual d’Aprenentatge, una plataforma creada per este programa perquè els centres compartiren experiències, crearen fòrums de debat i realitzaren consultes.

