L’empresa pública de paqueteria suggereix tramitar el vot amb temps d’antelació

Correus modifica els habituals horaris d’estiu en trenta-cinc oficines de la província de València a partir del 3 de juliol i fins al dia 21. Gràcies a l’increment dels horaris, les oficines de la ciutat de València, Catarroja, Sagunt, El Port, Alzira, Gandia, Xàtiva, Torrent, Mislata, Manises i Aldaia obriran entre les 8.30 fins a les 20.30 hores i les de Burjassot, Cullera, Sueca, Grau de Gandia, Oliva, Ontinyent, Alfafar, Alaquàs tindran horari de 8.30 a 18.30 hores.

Com a mesura extra per a poder atendre aquest procés, Correus atendrà els dissabtes 8 i 15 de juliol, entre les 9 i les 14 hores en vint-i-sis oficines: Paterna, Mislata, Torrent, Xàtiva, Oliva, Grau Gandia, Gandia, El Port, Sagunt, Cullera i València OP i les sucursals 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21 i 22.

Segons avanç el procés de lliurament de documentació i admissió de vot emés, s’aniran estudiant més ampliacions en els horaris de les oficines, si fora necessari. Els horaris actualitzats es poden consultar en el localitzador d’oficines de l’app de Correus i de la web www.correos.es

Correu-vos també recomana a la ciutadania no deixar els tràmits del vot per correu per a última hora i sol·licita iniciar-los amb el marge de temps suficient perquè el procés es puga realitzar amb absoluta normalitat.

Correus està contractant tots els efectius necessaris per a garantir el vot per correu en les Eleccions Generals del 23 de juliol. Si calguera, se superaran els 12.000 efectius que han proposat les organitzacions sindicals.

Per al procés de contractació s’està recorrent, en primer lloc, a les borses d’ocupació de Correus i, després, a les persones amb experiència laboral en la Companyia. També s’està oferint contractes, en cas necessari, als 84.000 aspirants a l’últim procés de consolidació d’ocupació. I en última instància, segons les necessitats, es recorrerà a les institucions d’ocupació oficials.

A més, es recorda que el termini per al depòsit del vot per correu per a les Eleccions Generals finalitza el dijous 20 de juliol en l’horari habitual de les oficines de Correus en tota Espanya.