Es pot participar en la subhasta des de hui i fins al divendres dia 23
66 artistes i creadors donen les seues obres/per a una subhasta solidària
Artistes i creadors de diferents disciplines han donat les seues obres/productes/serveis per a realitzar una subhasta els beneficis de la qual es destinaran directament al poble palestí. La subhasta, organitzada per l’Espai de Trobades Rurals La Surera amb el suport del Col·lectiu Feminista de l’Alt Palància, comença aquest diumenge 18 de Febrer i tancarà el divendres 23 de Febrer.
Els diners recaptats s’ingressarà a la Fundació CAPP (Comité de Suport al Poble Palestí) entitat que desenvolupa, en col·laboració amb altres organitzacions, diferents línies d’acció directes en territori Palestí.
La licitació és molt senzilla: es realitza a través dels comentaris de cada imatge en la galeria de la subhasta (https://lasurera.org/zona_de_subasta/) i cada persona interessada licitació un poc més que la suma anterior.
Per a un tancament en viu i dinàmic de la subhasta s’ha organitzat una jornada de Pizzes solidàries en La Surera (Almedíxer, Castelló). Entre altres activitats, hi haurà:
· Una xarrada amb la Fundació CAPP sobre les seues accions en Palestina
· Una performance del col·lectiu Les Tripulantas
· Un mercadito solidari (on cada qui porta el que tinga per a vendre i pot comprar segons el que vulga/puga donar)
Per a participar en la nit de pizzes, confirmar nombre de persones assistents a través de WhatsApp:618205374
La difusió de la subhasta i l’esdeveniment són molt importants per a poder recol·lectar la major quantitat de diners. Excepte per la matèria primera que s’utilitzarà per a les pizzes del 23 de febrer tota la resta serà donat a la Fundació CAPP.
Més informació i contactes
Web:https://lasurera.org/
Facebook:https://www.facebook.com/lasurera
Instagram:https://www.instagram.com/lasurera/
Mail: actividades@lasurera.org

