- El portaveu d’Agricultura assenyala que “el PP està demostrant que són autèntics professionals de la cerca de problemes inexistents” i insisteix que “hem de mantindre’ns allunyats del soroll i de titulars vacus de l’oposició”
- David Calvo posa en valor la proposta del president Ximo Puig de crear una conferència europea per a protegir el cítric valencià i mediterrani
“Hi ha dos tipus de problemes: els que vénen i els que es busquen”, ha assenyalat Calvo, qui ha assegurat que “sens dubte, el PP està demostrant que són autèntics professionals de la cerca de problemes inexistents fins al moment”. Per això, el portaveu d’agricultura ha insistit que “estem mantenint trobades amb tots els professionals del sector agrícola per a polir i perfeccionar un tractat que encara no és definitiu”. “Hem de mantindre’ns allunyats del soroll i de titulars vacus de l’oposició, seran 4 anys on proliferaran molts d’ells”, ha remarcat.
CONFERÈNCIA EUROPEA PER A PROTEGIR EL CÍTRIC VALENCIÀ I MEDITERRANI
Així mateix, el diputat ha destacat “l’esforç per trobar solucions a aquesta problemàtica que han exercit els socialistes des de les institucions i el suport que han mostrat sempre al camp valencià”. En eixe sentit, David Calvo ha assenyalat que “un clar exemple” és l’aposta del president Ximo Puig, per oferir “solucions davant les diferents qüestions que afecten el sector” i ha posat en valor la proposta que ha realitzat a la comissària de Comerç Internacional de la Unió Europea, Cecilia Malsmtröm, sobre la creació d’una conferència europea per a protegir el cítric valencià i mediterrani.
El portaveu d’Agricultura en Les Corts ha recordat que tant els socialistes, com el president Ximo Puig, “sempre hem estat al costat dels agricultors en les seues reivindicacions” i mostra d’això és que “no fa ni un mes que ha començat aquesta nova legislatura i el president ja s’ha traslladat a Brussel·les per a abordar de primera mà la situació del sector citrícola valencià”. Finalment, Calvo ha instat al PPCV “que deixe de donar lliçons” i “comence a treballar de veritat pels interessos de la nostra terra”.
La entrada Calvo: “És lamentable que el PP done lliçons, ja que en 20 anys de mandat no van traslladar els problemes del sector agrícola valencià a Brussel·les” se publicó primero en pspvpsoe.

