ERALOVE és una performance real en la pista de Spook, una desfilada de contact, una performance sobre l’amor des de la moda
Des de l’assignatura optativa Dissenyant Performance de la Escola Superior de Disseny de València, conviden a gaudir d’una acció performativa amb format desfile de contact (desfilant entre la massa de gent) el dissabte 13 de gener, a les 23h, en la discoteca Spook www.spook-club.com.
El projecte naix a través de bústies col·locades en diferents espais de l’Escola, on es depositava gratuïtament roba per a donar-li una segona vida amb un nou significat. El dimarts 7 de novembre buidem les bústies de la roba donada per alumnat i professorat de l’Escola Superior de Disseny. Hem realitzat amb ells, com a matèria primera principal, al voltant de 40 looks per a desenvolupar una acció coreografiada que parlarà d’amor.
El dijous 9 de novembre visitem la discoteca Spook, a partir d’aquest moment comencem a dissenyar i cosir els prototips, partint dels referents comuns, i la ideació desenvolupada de manera individual sobre la conceptualització ERALOVE, triada per todes.
Explorem la diversitat de la moda i dels seus estils amb dissenys especials o statement pieces. Els valors a tindre en compte són les cerques de l’estil personal independentment del gènere. Explicar mitjançant la performance l’amor és la nostra meta. Busquem establir les diferents visions que l’amor genera com a narrativa conceptual.
L’amor ens inspira, ens abstrau a situacions diverses d’amors i connexions slow fashion, per a així poder aportar diferents visions de ERALOVE. En veure-les seguides es trauran conclusions pròpies al ritme de la música tecno.
El poder curatiu de la performance és un fet constatat. Desestigmatizamos i curem l’amor tòxic amb aquesta performance de contact i upcycling. Alliberem l’amant de les seues seqüeles i ajudem a trencar el seu error cognitiu, prenent com a referents als dissenyadors Marine Vaig serrar, John Galliano, Lucía Chain, Rick Owens i Vivianne Westwood.
ERALOVE és una performance real en la pista de Spook, una desfilada de contact, una performance sobre l’amor des de la moda.

